Kako bi virtuelna sednica bila kompletna, esZgrada tim je u portal ugradio podršku za Google Meet platformu.
U daljem tekstu vas upoznajemo sa korišćenjem Google Meets platforme sa sistemom esZgrada.
Kreiranje linka
Za kreiranje Google Meet linka potreban Vam je Google nalog.
U Google Kalendaru (calendar.google.com) napravite događaj sa istim datumom i vremenom kao sednica skupštine. Događaj kreirate klikom na ,,+ Create” tj. ,,+ Kreiraj” u zavisnosti od jezika Google naloga. Pre nego što sačuvate pritisnite ,,Add Google Meet video conferencing” tj. ,,Dodaj Google Meet video konferenciju” (videti sliku ispod).

Nakon što omogućite Google Meet video konferenciju potrebno je da kopirate link koji se pojavi ispod plavog ,,Join with Google Meet” tj. ,,Priključi se preko Google Meet-a” (videti sliku ispod).

Nakon kopiranja linka isti unosite na stranici za zakazivanje sednice (na portalu za Upravnike) (videti sliku ispod).

Nakon toga proverite unete podatke i Pritisnite ,,Zakaži sednicu”.
*
Štampa poziva za sednicu
Pri štampi poziva za sednicu biće odštampan i QR kod za pristup video konferenciji.
U većini novijih operativnih sistema za mobilne uređaje skener QR kodova je ugrađen u aplikaciju ,,Camera” tj. ,,Kamera”.
Ispod QR koda je takođe ispisan link koji korisnici mogu da prepišu.
Slanje poziva na email i portal
Pri slanju poziva na email priložen je klikabilni link za video konferenciju.
Pri slanju poziva na portal takođe je priložen klikabilni link za video konferenciju.
Comments are closed